O EZPZ
Wszystko zaczęło się od bałaganu.
Marka EZPZ została stworzona w 2014 w Stanach Zjednoczonych przez Lindsey Laurain, mamę trójki chłopców, wówczas w wieku poniżej 3 lat. Lindsey i jej mąż mieli dość bałaganu jaki robiły dzieci podczas posiłków i szkoda im było też czasu poświęconego na sprzątanie.
Pewnej nocy, pełen frustracji mąż Lindsey powiedział: „Potrzebujemy talerza, którego chłopcy nie będą mogli podnosić ani podrzucać!”. Od tego momentu Lindsey zaangażowała się w tworzenie produktu, który miał ułatwić przygotowanie i serwowanie posiłków dla dzieci. W ten sposób powstała pierwsza Happy Mat.
Dzisiaj EZPZ ma bogatą kolekcję naczyń oraz sztućców.
Produkty zorientowane są na rozwój oraz bezpieczeństwo pociech. Dodatkowo, Kubeczki i łyżeczki z kolekcji Tiny zaprojektowane zostały we współpracy z Dawn Wilkenmann - specjalistką w dziedzinie logopedii i żywienia dzieci.
Każdy z produktów dostosowany jest do konkretnej grupy wiekowej i okazji użytkowania. Stabilna podstawa maty pomaga dziecku w samodzielnym karmieniu i osiągnięciu kluczowych etapów rozwoju, a zabawne projekty pozytywnie inspirują do poznawania nowych smaków.
Produkty marki EZPZ świetnie wpisują się w filozofię BLW (Baby-Led Weaning), która pomaga w stopniowym usamodzielnianiu się niemowlęcia w sferze żywieniowej.
Motto marki EZPZ brzmi: „mniej bałaganu, więcej frajdy”, a samo EZPZ („easy peasy”) oznacza „bułka z masłem”, co odzwierciedla ideę twórczyni tych innowacyjnych produktów dla dzieci.
Produkty z silikonu należą do najtrwalszych, więc służą przez wiele lat, a nawet pokoleń, dzieki czemu nie powiększają ilości odpadów, nie emitują także żadnych szkodliwych substancji. Marka EZPZ skupia się na wspieraniu świadomości w zakresie zdrowego żywienia, podsuwając rodzicom różnego rodzaju przepisy, w tym na dania wegańskie i wegetariańskie. Promuje również twórczość w duchu zero-waste i wszelkie projetky DIY, podejmowane wraz z dziećmi.